Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
koen11

Welkom

Messages recommandés

Hallo allemaal,

Deze sectie van ons forum is voorbehouden aan alle Nederlandstalige Saab liefhebbers!
Je kan hier alle vragen, opmerkingen, nieuwtjes etc kwijt in het Nederlands zonder dat je je zorgen hoeft te maken over een correcte vertaling in het Frans.
Saabelgique is echt een gezellige bende van Saabliefhebbers die elkaar met raad en daad bijstaan en geen enkel topic schuwen.
Alvast van harte welkom
Gewoon doen!!Smile
PS: vergeet niet aanwezig te zijn op onze internationale Saab meeting te Huy op 15 en 16 September 2007, tot dan!!

Koen

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Koen = "modérateur" (ik weet het niet in nederlands) voor de nederlandstalige sectie (is het correct, Koen ?)

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Bien fait Claude, le mot neerlandais c'est "moderator"
Pas mal ton Neerlandais, j'ai vu sur ebay que t'as fait ton annonce en Neerlandais vraiment bien, felicitations:!:

Euh non, je ne suis pas modérateur, c'est juste qu'etienne m'a demandé de placer qq's mots concernant ces nouveaux sujets

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
koen a écrit:
Bien fait Claude, le mot neerlandais c'est "moderator"
Pas mal ton Neerlandais, j'ai vu sur ebay que t'as fait ton annonce en Neerlandais vraiment bien, felicitations:!:



Désolé, tu dois confondre KOEN, j'ai pas d'annonce sur E-Bay pour l'instant...en mijn nederlands is zeer slecht SadSadSadSad het is niet als uw frans

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Claude, jij bent toch artzz0 op ebay??

Ik heb op de link geklikt en toen zag ik de meters met een uitleg in het Nederlands en Engels???

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Alles goed in vlanderen?
Straks gaan we de alereerste niet-swedse internationale saabclub worden.

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
koen a écrit:
Claude, jij bent toch artzz0 op ebay??



Nee ik ben niet ARTZZ0 !!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Koen,Dat was zijn advertensie niet.Maar hij heeft het opgemerkt en ons op de hoogte brengen.

Niet zeker van deze zin.Ik hoop dat je begrijp me toch.

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Cedric...niet zeker van deze zin ... maar toch je bent niet perfect tweetalig ?

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Maar natuurlijk Fox, je nederlands is zeer goed, net las dat van Claude!!
Doe zo voort!!cheers

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Neen,sorry claude ik blijf ondanks alles een echte waal.
Aan de kant van mijn vrouw ze zeggen zelf "nen Woelekop".

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
koen a écrit:
net las dat van Claude!!
:


Omdat, ik, mijn vrouw is Italiaan What a FaceWhat a FaceWhat a Face niet eigenaardige cursus SadSadSadSad

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

E vero, la tua moglie e Italiana??

Sei veramente un uomo fortunato con una bella donna Italiana!!

Anch'io ho avuto una fidanzata Italiana qualche anno fa e devo dire che sone le donne piu belle del mondo, come ma donna preferita, Monica Belluci!!

Forse possiamo continuare in Italiano??

La mia prima 900 Cabrio era un Italiana, l'ho comprata a Roma e me ne sono andato in Belgio con tanti guai, mai piu una Saab dell' Italia!!

Ciao ciao!!!


Maar dit is eigenlijk ons Nederlandstalig forum dus wat ik hier weer allemaal???Embarassed

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Come il tuo francese, il tuo italiano è perfetto! Quanti altre lingue parli cosi bene?!

Come la magiorezza delle macchine italiane, Le Saab italiane non sono cosi "fiabile"! silentsilentSuspectSuspectSuspect

Ciao

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Mag ik langs deze onze nieuwe ondervoorziter van de SaabClub.be begroeten
Hij heeft hier een mooie site opgebouwd waar ik al sinds geruime tijd eens kwam kijken, maar ik heb mij nu pas ingeschreven
Bedankt Etienne

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Hallo Sonett,

Van harte welkom op ons forum!!

Fantastisch wat ons opperhoofd Etienne allemaal doet voor onze club!!!Zelden iemand gezien die zo gedreven en enthousiast is!

Als je iets wil vragen of gewoon kwijtwil op dit forum doe het dan gerust in het Nederlands, de meesten hier begrijpen het wel en anders zullen ze het wel vragen

Groetjes uit Antwerpen en waarschijnlijk tot 15&16 September??

Koen

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Daar zou ik zeker willen bij zijn op 15 en 16 September
hopelijk met mijn Sonett (als die rijklaar geraakt tegen dan

Aalsterse Groetjes

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Ok Sonett,

Hopelijk tot dan, heb je geen fotootjes van je Sonett , kwestie om die bende hier jalours te maken???Twisted Evil

Heb je het programma al bekeken? het wordt echt wel internationaal!!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
koen a écrit:
kwestie om die bende hier jalours te maken???Twisted Evil



Het is zeker Twisted EvilTwisted EvilTwisted Evil

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Hey Sonett,

Ik krijg wel 2 mappen te zien van een witte en jou gele maar de map openen lukt me niet, komt het door mij of werkt het bij jou ook niet???

Jammer, had graag de fotootjes willen zien!!

Laat maar weten

Prettig weekend

koen

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Hey bedankt ioda011 was mij niet gelukt
is dus de zelfde auto maar de gele is enkele jaren later
Nu zijn we weer enkele jaren later en is het interieur vernieuwd

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
koen a écrit:
Hey Sonett,

Ik krijg wel 2 mappen te zien van een witte en jou gele maar de map openen lukt me niet, komt het door mij of werkt het bij jou ook niet???

Jammer, had graag de fotootjes willen zien!!

Laat maar weten

Prettig weekend

koen


met gewoon op de foto te klikken moet die foto vergroot worden
er staan maar 2 foto's van mijn sonett op Embarassed
wel staat er bij modelcars nog enkele fotos van mijn Sonett modelauto's I love you

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Maar zeg mannen!! Onze ioda spreek ook een geoie neerderlands.We zijn nu met vijf of zes in het nedrlands aan het babelen.

Geweldig!!!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Ik wou dat ik zo goed frans kon schijven als jullie het nederlands
een dikke proficiat voor jullie

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Sonett a écrit:
Ik wou dat ik zo goed frans kon schijven als jullie het nederlands
een dikke proficiat voor jullie


Bedankt, maar ik ben zeker dat jullie zo goed als ons spreken/schrijven.
Koen is ons bewijs Very Happy

Vorige jaar heb ik een paar maanden in Kontich(Antwerpen) gewerkt. De hoofdzetel van mijn bedrijft ligt daar. Het was een goed gelegenheid om mijn nederlands te verbeteren... (maar nog veel werk is nodig!)

Tot binnenkort in Huy!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Een nederlandstalig gedeelte op een franstalig maar Belgisch forum ...niet slecht gevonden.
Voor een Vlaamse SAAB liefhebber was het tot op heden een beetje vervelend. Ofwel kon hij terecht bij onze Hollandse collega's van Saabforum.nl, ofwel koos hij voor de Belgische versie maar dan in het frans.
Nu Etienne heeft daar natuurlijk dé oplossing op gevonden: een nederlandstalige sectie!
Proficiat Etienne, en niet enkel voor dit forum alleen, maar door een grote inzet heb je denk ik aan velen al duidelijk laten merken dat er in België heel wat leeft rond SAAB liefhebbers, veel meer dan velen wellicht denken.
Veel Vlamingen weten van niet meer dan wat er in Vlaanderen rond SAAB te doen is. Toen ik ooit lid geworden ben van de SSC, is mij als maar duidelijker geworden dat er in België toch heel wat SAAB diehards bleken te zijn, waarvan het grootste gedeelte zich mogelijks zelfs bevindt ... in Wallonië!
Maar waar ze zich ook bevinden of welke taal ze ook spreken maakt niet veel uit, dankzij dit forum krijgt iedereen de kans zijn passie voor SAAB met geestesgenoten te delen, en dat telt!
Proficiat, en doe zo voort!

Nicolas "Griffin"

PS Une traduction en français est souhaitée? Smile

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Hallo Griffin,

Bedankt voor deze mooie woorden.

't is waar, Etienne inspireert ons allemaal, werkelijk een voorbeeld van passie en gedrevenheid!
Ik was, ben, ook lid van SSC en Saabforum Nl maar hier op dit forum voel ik me eigenlijk het meest thuis

Het gebrek aan een goed Vlaams forum is deels de oorzaak dat ik hier ben terechtgekomen, ik heb vernomen dat SaabClub nu een nieuwe website heeft, dus afwachten maar

Ondertussen hoop ik dat je hier een en ander kan bijdragen !!

Groeten vanuit Antwerpen:)

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
GRIFFIN a écrit:
PS Une traduction en français est souhaitée? Smile



Ik denk het niet.Ze moeten hun beste doen en ze kunnen het doen.Maar aleen als de nederlantalige het niet té gemakelijker maken.(dat klink niet zo goed)
In het gemeentehuis heb ik een pin's gekregen.Die zegt"zeg het maar in het neederlands".Zo is het mogelijk voor ons uw taal te leren kennen.Dank u.

En welkom. Smile

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
koen a écrit:

Ik was, ben, ook lid van SSC en Saabforum Nl

Dag Koen, welke naam gebruik je dan op SAABforum.nl?

koen a écrit:

ik heb vernomen dat SaabClub nu een nieuwe website heeft, dus afwachten maar

Ja 25 mei online, en dat zal een hele verademing worden, want de webmaster heeft fantastisch werk geleverd.
Wel geen forum, maar daar komen we hier wel voor Wink

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Konnichiwa Koen !
il me semble que tu parles quelques langues.J'ai,helas,oublie mon neerlandais.Ca fait quand meme plus de 40 que je ne l'utilise pas.Mais en lisant les commentaires, j'ai un peu compris.
Ca m'a fait grand plaisir !
Ce forum est 'international' .
Ca va etre difficile de trouver un dictionnaire NL-F au Japon!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Dag Griffin, op het forum in nederland ben ik duccoen, had tot vorig jaar een Ducati, vandaar de verwijzing
Ik ben niet erg actief meer op dat forum omdat ik een beetje het idee kreeg dat de Nederlanders nogal een "eigen volk eerst " mentaliteit hebben, 't zal wel een idee zijn!!!


Dag Samurai,

Ja ik spreek meerdere talen.Als Vlaming zijn we dat verplicht, we zijn immers zo'n kleine gemeenschap dat we ons moeten aanpassen in de wereld en dat maakt juist onze sterkte

We leren vreemde talen als kind op school maar de grootste dagdagelijkse oefeing is toch vooral de televisie: alle buitenlandse programma's worden ondertitteld en dat geeft ons de gelegenheid om deze talen beter te begrijpen

Maar als Franstalige Belg is het bijzonder moeilijk vermits jullie geen ondertitteling kennen en das jammer!!


Groetjes:)

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Net het prachtige filmpje gezien op de site
van de Saab performance show in Taiwan
echt geweldig
Zijn deze mensen ook uitgenodigd op de meeting in Huy ?

Saab groetjes

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
koen a écrit:
Dag Griffin, op het forum in nederland ben ik duccoen, had tot vorig jaar een Ducati

Toeval wil dat ik ook een ex Ducati rijder ben Very Happy

koen a écrit:
Ja ik spreek meerdere talen.Als Vlaming zijn we dat verplicht, we zijn immers zo'n kleine gemeenschap dat we ons moeten aanpassen in de wereld en dat maakt juist onze sterkte

Helemaal gelijk!
Een voordeel die een vlaming ongetwijfeld ook wel heeft, is het feit dat het voor een vlaming gemakkelijker is een andere taal zoals frans, duits of zelfs engels te leren dan voor een franstalige.

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Vandaag heb ik een Saab Aero X aan mijn verzameling miniaturen kunnen toevoegen op schaal 1/43 fabrikant Norev

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Goed voor jou, je hebt blijkbaar meer geluk dan ik in m'n zoektocht naar een supermooie classic cabrio!!

Fotootje!!!!????

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
koen a écrit:
Goed voor jou, je hebt blijkbaar meer geluk dan ik in m'n zoektocht naar een supermooie classic cabrio!!

Fotootje!!!!????


Das voor van het weekend

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Goeienavond,
Prachtige site hebben jullie hier uitgebouwd.
Heb me gisteren ook ingeschreven op deze site , waar ik enkele bekenden herken, ook uit het Aalsterse.
Voor de onbekenden hier wat foto's van wat ik onder dak heb(eerste poging fotos te koppelen) :


https://servimg.com/image_preview.php?i=3&u=11504717[/img]

https://servimg.com/image_preview.php?i=2&u=11504717[/img]

https://servimg.com/image_preview.php?i=1&u=11504717[/img]

Met vriendelijke groeten,
Erwin

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Welkom,

Waouw, jij heeft een paar mooie Saab.
Hebben we een kans die in Huy te zien ?

Raphaël

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Hier zie, den Erwin.
Welkom de nederlandse kant van deze franse site

Thierry

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Hey Erwin,

Hartelijk welkom op ons forum!!

Altijd plezant dat er meer Nederlandstaligen op ons forum komen

Fantastische collectie, ben uiteraard stikjaloers:twisted:

Zeld ben ik een classic cabrio maniac maar die echte ouwe Saabs hebben toch weer net dat tikkeltje extra

Hou je vooral niet in om in het nederlands of frans een onderwerp toe te voegen, en trek je vooral niks aan van schrijffouten, daar hebben we hier op het forum lak aan!!


Je wordt uiteraard verwacht op onze meeting van 15 en 16 September!!!

vriendelijke groeten,


Koen

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...