Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
nelfrikandel

witte 1987 900 gestolen in Nederland/ volé en Pays Bas

Messages recommandés

Beste buren,

In nederland was de laatste maanden een golf van diefstallen van classic 900's. Het schijnt dat het contactslot zo makkelijk te omzeilen is dat deze auto's zo mee te nemen zijn door joy-riders. Zo zijn de laatste 3 maanden diverse classicjes gestolen in de stad Zwolle, en ook eentje in Amsterdam. Echter door samenwerking en inspanning van SAABforum.nl leden zijn enkele van deze auto's ook weer teruggevonden, achtergelaten na de joyriding met lege tank.

Ook wij zijn vanmorgen slachtoffer geworden van de golf van Classic diefstallen. De SF-74-NY (Witte 900i) gestolen tussen vannacht 0:00 en vanmiddag 13:00 uur, aan de Pettelaarseweg in 's-Hertogenbosch. Het chassisnummer is YS3AB25J9H7022148 (dit voor het geval de platen eraf genomen zijn). Het was de auto van mijn schoonmoeder, en die wilde er nog vele jaren mee voort. Twee deurs sedan, rode bekleding, (te zien links boven op de foto...) Op de achterruit zit een Saabforum.nl sticker, n de kentekenplaathouder heeft het opschrift: Autobedrijf Stef Spierings St Michielsgestel

Het is niet uitgesloten (gezien de locatie van de diefstal, in 's Hertogenbosch, Noord-Brabant) dat met deze auto de wijk naar België is genomen, vandaar mijn oproep in dit forum. Houdt allen alstublieft de ogen open, en wanneer iemand hem ziet aarzel niet en bel: +31XXXXXXXXXX (Schoonouders) of +31XXXXXXXXXX (Frikandel zelf) of verwittig de lokale autoriteiten. Er is aangifte gedaan, en hij staat in het getolen auto's register!





PS: wil iemand me helpen deze tekt in het frans te vertalen voor de niet Nederlandstalige subfora hier? (Il y a quelque'un qui me peut aider avec la traduccion en Francais de cette message?)

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Voici une traduction rapide:

Cher voisins,
Ces derniers mois, il y a beaucoup de vol de 900 Classique. Il semble que c’est assez facile de crocheter le barillet de contact et de partir avec. Ainsi ces 3 derniers mois plusieurs classique ont étés volées dans la ville de Zwolle, et aussi une à Amsterdam. Certaine de celles-ci laissées à l’abandon avec le réservoir vide, ont étés retrouvées grâce à la collaboration des membres du forum Saab Hollandais (Saabforum.nl).

Ce matin nous avons également été victime de cette vague de vol. La 900i blanche immatriculée SF-74-NY a été volée entre minuit et 13h à Hertogenbosch rue Pettelaar. Le numéro de chassis est YS3AB25J9H7022148 (au cas ou les plaques auraient étés enlevées). C’était l’auto de ma belle mère, et elle voulait encore rouler des années avec. C’est une 2 portes, intérieur rouge, (voir les photos dans le post…) Il y a un autocollant Saabforum.nl à l’arrière et le support de plaque porte l’inscirption : Autobedrijf Stef Spierings St Michielsgestel.

Ce n’est pas exclu que les voleurs aient pris la direction de la Belgique, de là mon appel sur votre forum. Gardez les yeux ouverts s’il vous plait, et si l’un d’entre vous la voit, n’hésitez pas téléphoner : (+316-22696532 belle mère) ou +31611-301467 (moi-même : Frikandel) ou avertissez les autorités locales. Une déclaration de vol a été enregistrée et elle se trouve donc dans le registre des autos volées !

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Driewerf dank!

Misschien moesten we met de verschillende nationale saabfora (saab-cars.de saabforum.nl en jullie, en misschien als er een frans forum is, die ook) een gedeelde database over gestolen SAAB's opzetten...

Ik had al een reactie van een van de andere vermiste classic rijders (die uit Amsterdam, een '92 Aero) die graag ook een annonce hier wilde plaatsen.

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
ioda011 a écrit:
Graag gedaan.

Wat betreft de 900S van Amsterdam heb ik een nieuw bericht geplaats (/trollhattan-cafe-f4/saab-900-s-aero-a-volee-a-amsterdam-t1325.htm)

Een van de franse fora is www.saabsportclub.com
De meste van hier (saabhuy forum) zijn trouwens ook op die forum geschreven.
Maar de gedeelde database is een goeie idée volgens mij.


Bij ons in NL is intussen ook een apart subforum voor gestolen SAAB's geopend. Hier bij u is de titel SBI, Saab Bureau of Ivnvestigation. lol!

Nu nog de gegevens uitwisselen, en vertalen, en misschien vinden we er nog eens eentje terug, (en komen ondertussen tot een echte europese integratie!)

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...